2012年2月15日星期三

書豪傳



Jeremy Lin has led the Knicks to six straight wins.

過去的一週林書豪所做的, 真的激發了我寫這篇博客。尤其是今晚我親眼目睹嘅哩一球:







林書豪父母係台灣籍嘅美國移民公民。 在洛杉磯出生,在北加州 Palo Alto 成長。 Palo Alto 亦是大學Stanford University嘅所在地。

唔講咁多佢嘅身世。講更多佢嘅籃球傳奇。

其實兩年之前我已經開始留意林書豪。我鄰居post咗哩個video後,我開始對佢有興趣。







我自己亦是從香港移民美國, 自細就睇NBA同NCAA大學嘅籃球。廿幾年睇波都冇聽過哈佛大學籃球有過任何新聞價值! 仲要對著top-rank嘅UConn。 但係哩個video叫我感到自豪。 竟然有一個同我身世差不多嘅華人,可以drop30分喺UConn哩隊強隊。 雖然輸咗,但係都覺得自豪。

Lin

Jeremy 在中學已經係打得好好。 兩年內63勝3負。贏埋州際冠軍。但係當佢打完中學候,冇一間Division I 嘅大學肯比scholarship佢打大學。 佢身在Palo Alto, 加州有200幾間大學,冇一間肯比機會佢。 Peter Diepenbrock, 林書豪嘅中學教練昨日在LA電台提到,Jeremy的父母用咗好多好多好多好多時間,將Jeremy嘅申請表,影片等,send咗去好多好多嘅大學籃球隊。Scouts 一個都唔"騷"佢。  Peter send 佢去打表現賽,同啲scout講話Jeremy有料,但係全部拒絕。Scouts話佢唔夠strong,唔夠快,射波唔夠準。 所以,Jeremy唯有自付學費去Harvard。希望能夠可以繼續籃球嘅夢想。 四年嘅大學,籃球成績唔錯。

NBA秀選完咗後,Jeremy並沒有被選到。 做好多落選嘅人一樣,tryout唔同嘅NBA隊。 包括湖人同Jeremy嘅 "家鄉隊" 勇士。兩隊決定offer Jeremy合約,但係Jeremy決定選擇簽勇士。明顯因為近屋企!

簽咗勇士後,前勇士教練 Keith Smart 批評Jeremy需要改善佢嘅shooting,唔好淨係drive,要舉多啲嘢,練大隻啲。 Jeremy講咗就做,Smart說:“His work ethic is incredible”

當佢打勇士時都唔係時時有得打,勇士間鐘會send Jeremy去 D-League (NBDL)。一年勇士經驗: 2.6 PPG 1.5 Assists.勇士有兩個驚人嘅控波後衛: Steph Curry / Monte Ellis。 當今年縮短嘅NBA球季開始前,新勇士教練 Mark Jackson 計劃Jeremy同Charles Jenkins會爭做勇士嘅後備PG。勇士當時因為要嘗試招聘現在Clippers嘅DeAndre Jordan,要盡量去clear salary-cap。十二月九日,第一日嘅練波日,炒咗Jeremy!簽咗Charles Jenkins兩年合約! (結果Jordan又簽唔到,Charles Jenkins繼續坐 bench!)Jeremy嘅經理人Roger Montgomery同勇士講佢哋作了一個非常錯嘅決定!!

Jeremy Lin 跟著下降於所謂Waiver咁嘅嘢。 Waiver 係當NBA球員被炒時,會落咗去Waiver Wire, 然後其他NBA隊可以照球隊嘅成績,在一段時間內有優先權去claim佢地。  成績最差可以claim先。  湖人也有派隊,但係火箭捷足先登。

Jeremy參與火箭嘅training camp。 Kevin Martin 話 training camp裡面有六個PG。在球季開始嘅前一日,聖誕前夕,Jeremy被通知已被解僱。 真係聖誕快樂。

下隊有優先權威嘅就係紐約人。冇任何保證嘅合約,只可以瞓係佢啊哥將沙發。 佢啊哥Josh Lin現在喺NYU讀緊牙醫。努力地在光輝嘅紐約市繼續籃球夢想。斷斷續續咁打咗九場後,又被send到NBDL。 但係因為新紐約PG Baron Davis 因傷未能出賽,為有call up Jeremy。 然後:





跟著個5場,人人都知發生咗啲乜。

林書豪喺NBA同ABA開始聯盟以來,在頭五場做正選入分最多嘅球員,136分,第二係Shaq O'Neal 129分。Forbes雜誌評估此刻林書豪價值一千四百萬。

顯然,如果你努力工作,而不放棄,你一定會有超乎你想像力,成功嘅一日。林書豪的辛勤和職業操守,他的信仰,帶到佢去到一個令人難以置信的水平。這是我們需要學習的。

沒有留言:

發佈留言