2011年3月17日星期四

薩克拉門托帝王 Sacramento King 搬家侵略 L.A. 市場!




薩克拉門托帝王 Sacramento Kings 很可能會搬遷球會到加州 Anaheim (迪士尼樂園的所在地)! 我知道香港有好多好多嘅帝王 fans, 想當年 Mike Bibby, Chris Webber, Doug Christie 等嘅球星。 哩隊波對我哋湖人粉絲嚟講簡直就係「頂心杉」! 想當年2002年同湖人打到 Game 7! 仲好記得睇Game 4 嘅結局:



(我個 friend 喺 Horry 入咗球三分之後大叫,我就O哂咀,唔知計唔計。)

哩單搬家事件,已經慢慢成為事實。 明星賽嘅週末,Maloof 兄弟 (帝王老闆),要求張登記搬遷嘅截止日期,三月一號,延遲到四月十八號。 NBA 批准咗哩個要求。 四月十八號正是後季賽嘅開始。 帝王今年唔會入到後季賽。

Maloof 兄弟在過去幾年,嘗試同 Sacramento 城商討及合作,他們要求建立一個新的體育運動場和娛樂中心。 球隊亦會盡量配合,但係市政府一直拖延時間,不斷用"冇錢"嘅藉口,結果乜都冇做。 當Maloof兄弟話要搬嘅時候,先開始聘請顧問去視察地理。 誠意何在?

Kings 要成功搬遷計劃,其他廿九隊嘅老闆要投票,過半 (majority) 就得。

Kings 搬遷到 Anaheim 之後好可能會叫隊波做 Los Angeles (L.A.),因為 (L.A.) 個名對市場推廣 (Marketing) 會更加容易, 同埋 L.A. 個名搶耳。 Anaheim 嘅棒球隊 Angels 幾年前亦做咗同一樣嘢 (Los Angeles Angels)。 當年 Anaheim 嘅居民非常反感! 就好似如果一隊籃球隊喺深圳打,但係叫自己做香港籃球隊一樣。 仲有,球隊名會改名為 "Royals" (球會在1945至1972年用的名字),因為洛杉磯嘅冰球隊已經叫Los Angeles Kings。 (其實Anaheim根本唔屬於 L.A., 只是非常近。)

今日亦收到消息,Maloof 兄弟已經登記咗 "Anaheim Royals" 及 "Los Angeles Royals"名字,連網址 "anaheimroyals.com" 及 "losangelesroyals.com" 亦登記埋。

下季NBA球季,LA應該會有三隊球隊: Lakers, Clipper, 同埋 Royals! 咁至於其他兩隊點睇呢? 聽聞Lakers 及 Clippers 老闆會投反對票! Anaheim 同 Los Angeles 只係相距30英里。 Anaheim有好多Lakers 及 Clippers 粉絲㗎! Lakers 同 Clippers 老闆驚 Royals 會搶哂啲粉絲!! 而家個地盤比人踩硬!!


Take $15 off $75 at Footlocker.com! Use code LKS1V433, valid 4.5 thru 5.1.

沒有留言:

發佈留言