2011年1月25日星期二

"Lake Show" 變 "Blake Show"

Lakers 自從八十年代 Magic Johnson 嘅 Showtime Lakers,Lakers 就稱為 "Lake Show"。 但係近日LA有一新熱潮: 就係 "Blake Show"。  LA Clippers  嘅 Rookie Blake Griffin 成為LA全城體育界最熱門話題!


廿一歲嘅 Blake Griffin 本來上季就是新秀,但係因為preseason 嘅尾場受傷,結果全季缺席,非常可惜。 他因為上季常季比賽一場都冇打,所以今季亦算是新秀。 今季平均每場22.8分,12.9個籃板球。 我兩隊Fantasy Team都擁有Griffin,獲益良多! 睇下佢啲 Stats 就知!

佢嘅入樽,爆籃,已經達到會喺嚟緊嘅 Slam Dunk Contest 比賽。 今年 All-Star Game 會喺洛杉磯 Staples Center 舉行。 先睇下佢啲 highlights:




仲有靈巧像蛇360度 Lay-up:



Clippers 嘅西岸 Standing 排第13。 但係過去17賽事12勝5敗。而12勝包括贏 Lakers, Spurs, Miami Heat, Chicago Bulls, Denver Nuggets 等優秀隊伍。 季前我同個Friend打賭一餐飯,如果 Blake Griffin 打足70場,而Clippers又入到Playoffs,佢請食飯,我開始有啲望啦!

仲有勤奮嘅名氣,前幾場比賽對 Lakers,Clippers 臨尾五秒,贏緊九分,勝券在握,但係仲要搶Rebound,搞到又Technical Fouls, 又 Ejection, 又搞到 Ron Artest 無辜地食咗個 Technical Foul.



總括嚟講,我覺得Griffin應得今年AllStar嘅獎勵。希望教練投票時會比佢一次機會。

沒有留言:

發佈留言