2010年12月28日星期二

Lakers 聖誕節不如放假,熱火大勝 96-80






呢場波我有機會喺 Las Vegas (拉斯維加斯)嘅 Planet Hollywood 賭場睇。十部大電影,幾百人一齊睇!NBA 的確張呢場波煲到好熱! Kobe vs LeBron! 但係湖人大敗! 因為呢幾日冇免費上網,所以今日先 Post 呢場波嘅blog。

身為 Lakers 嘅忠實 fans,真是好傷心!又夏天開始,就已經好祈望聖誕果日!睇到 Heat 咁囂張嘅時候,好想Lakers "隊lum" 佢! 失望嘅喺 Lakers 不單係輸, 而係輸得好鬼死醜陋!冇防守,唔激進,輕敵, 冇心!

Pau Gasol 每次有大型賽事,佢都好緊張,打得好差好差!佢比Chris Bosh玩到榭! 17 射8中! 完全冇passion,打到第三節已經好疲倦! 搞乜啊?! 打第三十場就已經疲倦?? Come On!

比賽重點:
LeBron James Triple Double 27 分 11 個籃板 10 個助攻, D. Wade 18 分 10 個助攻, Chris Bosh 24分 13 個籃板
Kobe Bryant 17 分 7 個助攻, Pau Gasol 17分 8個籃板



沒有留言:

發佈留言