2010年11月24日星期三

倔強公牛不敵湖人98-91

比賽重點:
Kobe Bryant 20 分, Lamar Odom 21 分 8 個籃板, Shannon Brown 21 分, 5球三分!
Derrick Rose 30 分 8 個助攻, Joakim Noah 19 分 13 個籃板

青春無敵?充滿着年青的公牛隊昨晚表現隨咗嚇我一嚇, 我相信 Lakers 亦都嚇咗一跳。 成場打咗三節半,公牛仔竟然領先兩分。 全場無人能防守到 Derrick Rose。 佢想點就點。Layup,射三分,無人能 defend 到佢。 Rose 過咗 Fisher,臨到 Pau 嘅時候,照 Layup,And1,超勁。  就算唔入,Joakim Noah 清哂D Rebound,勁put back,成隊 Lakers 好似嚟睇波,多過打波。仲有,Kobe 一點親波就有Double Team 或 Triple Team,一流嘅 Defense。我真係有諗過 Lakers 會輸。

好彩, Kobe 仍是 Kobe,  DT 或 TT 都仍攞到分, 主要轉折點就喺後備球員 Shannon Brown, Steve Blake, & Matt Barnes 連入四球三分,將分數拉開十二分,Lakers 逃脫年輕公牛 98-91。







沒有留言:

發佈留言